Sep 13, 2011

September 2011

Op 7, 8 en 9 september was Aart de Ruiter in LIVNO om de laatste voorbereidingen voor de twee renovatieprojecten van 10-16 oktober te treffen. De enthousiaste ontvangst op de beide scholen in Čuklić en Vidoši liet zien hoezeer het komende werkbezoek van de 24 leerlingen van Het Baarnsch Lyceum en hun begeleiders op prijs wordt gesteld. Alles is zo goed als klaar om met het renovatiewerk en
de lessen Engels te kunnen starten.

Mooi om te merken dat na het eerste bezoek in juni van dit jaar intussen al de eerste zaken zichtbaar zijn. In Čuklić bijvoorbeeld zijn de oude gammele kachels vervangen door gloednieuwe varianten (zie foto) die voldoende capaciteit hebben om de lokalen te kunnen verwarmen. Nu alleen nog de aansluitingen en de achtergrond aanpassen (zie foto).

In Vidoši is alleen al de aankondiging van onze selectie voor renovatie van deze school aanleiding geweest voor de gemeente om haast te maken met de beslissing rond de vernieuwing van de verouderde radiatoren.

Intussen zijn de leerlingen van Het Baarnsch Lyceum druk bezig met hun fund raising om de benodigde € 10.000,-  voor hun komende projecten bij elkaar te krijgen.

Als u een financieel handje wilt helpen………graag!!!