Jun 14, 2012

Nieuwe renovatieprojecten in Bosnië!!
In september 2012 staan er weer nieuwe renovatieprojecten op het programma van de stichting. Opnieuw werken we samen met Het Baarnsch Lyceum. Dit jaar gaan 26 leerlingen met ons mee. De groep staat onder bezielende leiding van 3 enthousiaste docenten van Het Baarnsch Lyceum. Net als vorig jaar gaan de leerlingen zelf aan de slag met fondsenwerving om de benodigde gelden bij elkaar te krijgen. Tal van ideeën is en wordt uitgedacht. Zelfs een heuse fietstocht van LIVNO in Bosnië naar de thuishaven Baarn wordt ingezet als middel! Hulde aan allen die hieraan meewerken.
De nieuwe projecten omvatten net zoals vorig jaar de renovatie van klaslokalen in basisscholen. Dit jaar kiezen we waarschijnlijk voor scholen in Srdevici, Zabrisce, Ljubuncic en Livno zelf. In de eerste drie scholen gaat het om een grondige opknapbeurt van verschillende lokalen. Verven, laminaat leggen en nieuw meubilair. In de laatstgenoemde school denken we aan een multifunctionele ruimte die komt in een nog ongebruikt deel van de school. Plannen hiervoor zijn in ontwikkeling. Details volgen zo snel mogelijk!

Kijk voortdurend op onze site voor details rond de aanstaande projecten 3, 4, 5 en 6.

Project 1: Cuklic AFGEROND nog steeds in geweldig mooie staat
Project 2: Vidoci AFGEROND nog steeds in geweldig mooie staat