Sep 19, 2011

Stichting Liaison in Bosnië organiseert bedrijvenvolleybaltoernooi!! NIEUWE DATUM
Op 15 april 2012 vindt er een bijzonder volleybaltoernooi plaats. De organisatie is in handen van een ervaren crew volleyballers die al meerdere toernooien heeft georganiseerd. Locatie is Sporthal Nieuwland in Amersfoort.

De inschrijving staat vanaf nu open voor teams van bedrijven, instellingen en andersoortige samenwerkingsverbanden. ‘Netwerken aan het net voor een goed doel’ is de uitgangspositie in een plezierige en sportieve context. Deelnemende partijen hebben de kans zich op de toernooidag op meerdere fronten te presenteren.

Volleybalcontext:

• Elk team bestaat uit minstens 6 personen.
• Van hen komen er maximaal 2 in de NeVoBo-competitie uit.
• Bovendien spelen er steeds minstens 2 dames in het veld.
• Er is een collectieve warming up.
• Ochtendprogramma via poules. Op grond van de behaalde resultaten spelen alle teams in de middag hun vervolgwedstrijden in poulevorm. Kruisfinales bepalen de winnaar van dit eerste Liaison in Bosnië -toernooi!
• Alle andere spelregels en aanvullende informatie volgen na de inschrijving en officiële indeling.

Opbrengst van het toernooi:
De opbrengst van het toernooi gaat volledig naar de Stichting Liaison in Bosnië. Deze stichting helpt mee om basisscholen in Bosnië te renoveren. Nog steeds zijn de gevolgen van de burgeroorlog van 1992-1995 zichtbaar in het landschap en in de mensen. Door dit werk helpt de stichting om de kinderen van Bosnië weer een aangename en inspirerende leeromgeving te geven. Hoop geven aan de toekomstige generaties van het land is essentieel.

In de week van 10 tot 16 oktober 2011 staan de eerste twee renovatieprojecten op de planning. Er zijn 2 basisscholen geselecteerd in Čuklić en Vidoši. Hier renoveren we de vloeren, schilderen de binnenmuren, kopen nieuwe kachels en gordijnen en richten uiteindelijk de lokalen in met nieuwe tafels en stoelen. Zie voor meer informatie www.stichtingliaison.nl

Zo is het nu:En zo kan/moet het worden:
Nodig:
Om de twee aanstaande projecten te kunnen realiseren hebben we ongeveer € 10.000,- nodig.

Even voor de beeldvorming:
• verf voor een klaslokaal: € 350,-
• meubilair per klaslokaal: € 1.800,-
• kachel: € 300,-
• vloer per klaslokaal: € 1.200,-
• ………………

Inschrijvingsgeld toernooi/verdere sponsoring:
Inschrijving bedraagt € 125,- per team. De deelnemende teams krijgen op de dag een heerlijke lunch aangeboden. Verdere sponsoring stellen we natuurlijk op prijs! De genoemde voorbeelden bij de renovatieprojecten zijn voorbeelden. Hoe meer we binnenhalen, hoe meer lokalen we onder handen kunnen nemen. Dit jaar of volgend jaar of in 2013, 2014 enzovoort. De stichting heeft de ANBI-status. Hierdoor is uw inschrijfgeld en/of gift fiscaalvriendelijk te verwerken.

Aanmelding:
Aanmelding voor dit bijzondere toernooi kan tot 15 maart 2012 via: info@stichtingliaison.nl .  Via dit mailadres kunt u ook meer informatie
over het toernooi, verdere sponsoring en ondersteuning aanvragen. We zien en
horen u graag! Alvast bedankt!