01 Mar 2019 - 11:47
In Moscanica beginnen de ouders eerstdaags met de renovatie. De plafonds van de drie leslokalen worden door hen ver… https://t.co/W9QzWX71M0

Jul 19, 2012

Nieuw lid van het Comité van Aanbeveling
Deze week is de heer Joris Voorhoeve toegetreden tot het Comité van Aanbeveling. Hij heeft in het comité plaats genomen naast de al zittende leden Ronald Giphart en Arnoud Boot. De stichting voelt zich uitermate vereerd door de aanbeveling van dit illustere driemanschap!

De heer Voorhoeve heeft een lange staat van dienst als het gaat om politiek en internationale samenwerking. Een bescheiden greep uit de wapenfeiten: hij was directeur van Instituut Clingendael en daarna minister van Defensie in het kabinet Kok I. Sinds 18 januari 2011 is Joris Voorhoeve lector internationale vrede, recht en veiligheid bij de Haagse Hogeschool. Hij blijft daarnaast verbonden aan de Universiteit Leiden als hoogleraar Internationale Organisaties.