01 Mar 2019 - 11:47
In Moscanica beginnen de ouders eerstdaags met de renovatie. De plafonds van de drie leslokalen worden door hen ver… https://t.co/W9QzWX71M0

Jan 7, 2014

Project 8: PC’s en randapparatuur voor Bosnische scholen!

In samenwerking met New Life Computers uit Amersfoort verstuurt de Stichting Liaison in Bosnië in het voorjaar van 2014 gebruikte PC’s en randapparatuur naar de basisscholen in Livno en omgeving. Ed Winters van New Life Computers verzamelt gebruikte PC’s, knapt deze op en voorziet ze van Engelstalige software.

Fantastisch initiatief van zijn kant. De Bosnische leerlingen kunnen hiermee weer jaren vooruit. Onderstaand een foto van de ICT-faciliteite die we tijdens ons laatste project in Priluka aantroffen. Dank aan Ed Winters voor zijn geweldige initiatief! Voor meer info over zijn dagelijkse expertise zie: www.newlifecomputers.nl

Nu gaan we nog op zoek naar een transporteur die ons kan helpen bij het vervoer naar Bosnië!

Uw hulp stellen we zeker op prijs!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet!

Aart de Ruiter